Saturday, June 17, 2023

Lördag

 


Jag blev inspirerad av Znogges inlägg om skor så det kommer en bild på skorna jag köpte i veckan, det var nog lite tröstshopping. Jag fick en bonuscheck från Scorett och hade kollat in dessa innan och nu slog jag till.

Jag var uppe på stan innan, gick med en krycka istället för två och det gick ok men jag har ont. Läkaren sa att jag skulle försöka gå som vanligt. Jag går ju alltid var jag än ska nästan, har en bit att gå till bilen men har jag inte bråttom så går det ju. Har inte kunnat åka och vattna på kyrkogården så där är nog visset.

I eftermiddag ska vi ha fest här, bostadsrättsföreningen fyller 70 år, vi ska ha årsmöte och sen lite mat, ett partytält är uppsatt i trädgården. Tur det är nära så man kan gå hem när man vill.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Nu har du något att se fram emot när foten blir bra. Då kan du använda dina nya fina skor. Ja, du har förstås annat att se fram emot också men skon blir liksom en symbol för att foten mår bra. Eller så kan du redan använda dem och då är det ju ännu bättre :D
Ha så kul på festen :D
Kram

ime said...

Ja det får bli en symbol när foten är bra igen, då kan jag ha mina nya skor 😊
Tack!
Kram

Znogge said...

Den shoppingen var du väl värd och skorna är så fina. Helt i min smak kan jag säga!
Hoppas att det blev en trevlig fest i går och att föreningen är väl firad nu :D

Önskar en fin söndag och fortsatt god bättring med foten!

Kram

ime said...

Vad kul att du också tyckte skorna var fina!
Önskar dig också en fin söndag!
Kram