Thursday, March 07, 2024

Torsdag


 Jag tyckte det här påskpyntet var så otroligt gulligt så jag klickade hem figurerna från Hemtex. Jag som inte ens ska vara hemma i påsk. Men man kan ju ha pynt ändå.

Hur fort går inte veckorna? Det är måndag - och sen fredag. Vädret har varit härligt i veckan, inte så varmt men SOL och ljuset varar längre varje dag. Man hör fåglar kvittra på morgnarna. Jag tror aldrig jag längtat så mycket efter vår någon gång. Och ledighet. Tre veckor till påsk. Sen har jag tagit lite semesterdagar i maj. Ska bli så skönt.

8 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Du kan ju ha det pyntade riset framme någon vecka extra så att du hinner njuta av det :D Kanske gör det dig glad när du kommer hem från din resa.
Ja, nu går det fort och här uppe går det ännu snabbare än hos dig. Även om jag inte har några problem med den mörkare årstiden så håller jag med om att det är skönt när ljuset kommer.
Kram

ime said...

Ja man kan absolut ha påskpynt framme ett tag!
Det är verkligen underbart med ljuset och det känns som jag aldrig längtat så mycket efter det någon gång tidigare.
Kram

Znogge said...

Åh, vilket fint påskpynt så det förstår jag att du föll för. Du får helt enkelt påskpynta lite tidigare så att du kan njuta av det före resan. Förstår att du ser fram emot påskhelgen och även vi åker till Stockholm ett par dagar i samband med påsken.

Önskar en fin fredag!

Kram

ime said...

Ja men visst var det gulligt! Ja påskpyntet får komma upp lite tidigare! Vad trevligt att ni också åker upp i samband med påsken. Då hoppas vi på strålande vårväder.
Kram

Eva I Dalarna said...

Jättegulligt påskpynt. Det kommer ju en påsk varje år så du hinner nog njuta av dem!

ime said...

Ja men det tror jag också!

Znogge said...

Strålande väder var ordet men om inte annat så längtar vi ändå efter att komma upp och träffa den lilla Stockholms familjen!

Kram och god lördag!

ime said...

Ja såklart ❤ få träffa den lilla bebisen.
Kram