Tuesday, August 15, 2006


Har fixat outfiten för den stora festen i höst. Långt svart tunn klänning med sammetsknytband i ryggen, svarta spets-leggings och svarta höga spetsiga skor, undrar om jag klarar av att gå i dom? Jag ska väl gå upp på en scen och motta min ring, ska bli spännande.... med dom skorna. Ska också bli spännande att se vem som blir min bordskavaljer, C som tar emot anmälningarna till festen räknade upp ett antal tänkbara kandidater... alla toppar inom branschen som jag jobbar i. Får jag välja vet jag vem jag föredrar, men det får jag nog inte. Vet inte riktigt om jag ser fram emot det hela faktiskt.
Plötsligt har det blivit höst. Från 3 veckors underbar sol och värme är det nu 17 grader och ihållande regn. Jag gillar ju hösten, men inte sånt väder. Vill ha klara dagar med den där speciella höstkänslan, men det känns ju lite tidigt, 15 augusti.

No comments: