Thursday, August 17, 2006


Sökte på frisyr på google och fick upp den här underbara bilden. Trodde kanske jag skulle hitta en liknande frisyr som jag har efter att ha kommit hem från Pia, min frisör, ikväll. Detta var alltså det närmaste jag kunde hitta.
Men gud! Det håller på att bli höst! Ikväll började det skymma vid åtta-tiden. Det är två veckor till september. Men jag älskar ju hösten. Första helgen i september åker jag ju till Stockholm också.
Dottern S har fått jobb, på en typ restaurang/snabbmatställe, där hon ska sortera disk till att börja med... Jättebra, med tanke på att hon bara är 15 år. Det blir på helger, lov och ibland på vardagkvällarna.
Snart första helgen efter första jobbe-veckan efter semestern. Sonen J har bestämt att vi ska ha kräftor på lördag. Får göra lite annan mat också, typ någon ostpaj.
Dagens outfit: Caprijeans från H&M, svart Björn Borg-linne och svart figursydd blus från H&M.
Gårdagens fynd: Svarta mockastövletter med höga klackar, 270:-, 70% rabatt. Får väl anses som ett hyfsat kap.

No comments: