Wednesday, August 23, 2006


Sonen J har börjat läsa japanska. Jättehäftigt. Dom var ett antal elever som önskade det och skolan lyckades ordna en lärare, en japanska. Så nu är han jätteglad. Undrar hur det är i Japan, om alla skyltar och liknande står på japanska eller är kompletterade på engelska. Vi har ju planer, jag och J, på att åka till Japan någon gång i framtiden. Känns ju bra att han förbereder sej med språket...
Idag har det varit en sån jobbig dag på jobbet. Agressiv och upphetsad stämning. Jag kan väl också bli upprörd ibland, men jag tyckte det var lite onödigt det som hände idag. Hatar när man pratar om folk som inte är närvarande och kan försvara sej. Dessutom har man ett ansvar själv, när man är ansvarig för en kund. Man kan inte skylla på andra. Jag får verkligen bita mej i tungan. Personen det gäller är jag hembjuden till på fredag kväll. Måste liksom hålla god min fast det är svårt.
Dagens outfit: Jeanskjol från Jackpot, vita leggings, vit top från mq och blå-vit blus från H&M.

No comments: