Tuesday, January 11, 2011


Det är verkligen härligt med Stockholm och jag önskar att jag fick bo där nån gång. Tänk att ha allt som händer så nära, finns alltid mycket att göra, och har man inget speciellt för sej kan man göra ett besök på ett museum eller gå till Kulturhuset, titta på roliga saker på Designtorget, ta en fika och bara njuta av att se så mycket människor. Det är liv och rörelse alltid. Det passar verkligen mej. Jag älskar alla fina platser och att det är så omväxlande, ta t ex pulsen mitt i city, eller charmen i Vasastan, det bohemiska på Söder och underbara Fjällgatan och Mosebacke med vidunderlig utsikt, magiska Gamla Stan. Jag är helt enkelt lycklig där uppe. Sen förstår jag att det är annorlunda att bo och jobba där, men jag skulle velat prova på det också.

No comments: