Thursday, January 27, 2011


Lite elakt kanske.... men det finns vissa likheter mellan en nyklippt Svala och Gollum. Framförallt måste det vara väldigt skönt att ha blivit av med knutor och tovor i pälsen men det är svårt att hålla sej för skratt när man ska hämta hem katten från veterinären och det är bara en tiondel katt kvar av vad man lämnade in.... hennes stora svans och pälsen på huvud och ben finns kvar, men resten är bara en pytteliten kropp.
Har precis varit och fått massage och herregud vad slut jag känner mej efter det. Han tog lite nättare men det gjorde ändå rejält ont emellanåt men det är väldigt skönt. Har nu en dåsighet i kroppen och är supertrött. Jag som hade tänkt städa efteråt, jag säger alltid till mina egna kunder att dom ska ta det lugnt resten av dagen och dricka vatten efteråt men själv planerar jag städning... nej, det får vara, är helt slut.

No comments: