Sunday, January 23, 2011


Nyss hemkommen efter två hela dagar i Lund, lika roligt som det är att åka iväg, lika roligt är det att komma hem till sitt eget kryp-in. Har gjort en kopp kaffe och satt mej ner med datorn. Åkte iväg igår förmiddag, hämtade först J i Sölvesborg, han hade varit hos en kompis, lämnade honom i Lund så småningom och åkte själv in för att gå lite på stan och träffade S så vi kunde handla lite mat, hämta upp J igen och så till S lägenhet för att tillsammans (eller mest S) göra lite mat, kycklingfilé med klyftpotatis, sallad, bearnaise och aioli (hemmagjord av S). Vi åt, spelade När och Fjärran igen där jag vann överlägset.... fikade på chilevipper och dammsugare som jag haft med mej och så fick dom sina presenter. Kollade lite på handbollen, och på Hipp hipp och senare drog jag och J oss hem till hans lägenhet, jag sov på hans bäddsoffa.
I förmiddags åkte vi till Ikea, åt lite där och handlade lite smått. Mest J, han köpte både ett soffbord och en skohylla, jag lite ljus, citruspress och lite annat. Efter att ha kört hem J och S drog jag mej hemåt, stannade till på Ekerödsrasten och åt lite pyttipanna så slapp jag laga mat när jag kom hem. Trevlig helg och nu är mina barn 20 och 22 år gamla.

No comments: