Thursday, January 06, 2011


Imorgon bitti bär det av, som jag längtat. Har inte varit uppe i Stockholm sen i maj förra året. Ska bli så härligt.
Idag har jag slängt ut (eller stoppat in i förråd) allt som har med julen att göra. Förutom min fina amaryllis som just nu håller på att slå ut. Det är så SKÖÖÖNT att ta bort alla julsaker, och det blir så vårlikt när man kan ta fram sina vanliga prylar igen. Har möblerat om lite lätt, satt mina två golvljusstakar mellan tv:n och ett skåp och flyttat tavlan dit som jag fick från jobbet när jag slutade. Har också ställt lite ljus på andra ställen än innan jul, ibland får man liksom ändra om lite för att det inte kändes helt rätt sist. Jag håller ju fortfarande på att liksom bo in mej. Sen ska jag packa ihop lite inför trippen i helgen.

No comments: