Wednesday, January 26, 2011



Idag har jag varit hos en överläkare på öronkliniken på sjukhuset. Han gjorde en massa tester som jag gjort förut och ny hörseltest gjordes. Det är utredning efter mina yrselattacker som görs. Han kunde inte hitta något fel på balansen men han vill absolut att jag gör balanstestet som jag nekat till innan. Och så ska jag göra en magnetröntgen. Så får vi väl se vad dom kommer fram till. Han funderar på Menieres sjukdom eller migrän. Menieres sjukdom är någon slags öronsjukdom, mycket av mina symptom stämmer på det, men det kan också vara migrän. Migrän kan yttra sej på många olika sätt, mamma hade migrän när jag var yngre, nu kan jag ju tyvärr inte fråga henne om hennes symptom. Jag mår ju bra nu så jag hoppas jag får fortsätta göra det.
Fyndade ett par Lacoste gympaskor idag till halva priset och så köpte jag mej en ny väska.

No comments: