Thursday, February 17, 2011


Har precis kommit hem från gymet. Riktigt skönt att träna, speciellt efteråt. Att få igång pulsen riktigt och få känna att man har lite muskler som tränas trots allt. Sen åkte jag och handlade på Maxi, brukar åka direkt hem efter träningen men så blev det inte idag och lite matt var jag när jag gick omkring där och letade bland hyllorna.
En lite tokig grej har jag gjort, jag råkade på nåt sätt ställa in alarm på min bärbara hemma-telefon, första natten den ringde fattade jag ingenting, det kom ju från telefonen men det var inte den vanliga ringsignalen, men jag stapplade upp och stängde av och kom ihåg i dimman att jag nog lyckats ställa in alarmet innan på dagen. Det var bara det att jag inte har lyckats stänga av alarmet utan den har ringt TRE nätter på rad... det är ju inget kul. Idag ringde jag till Telia och fick hjälp med att stänga av det, det var ju egentligen inte så svårt, men jag lyckades inte lista ut det själv. Så nu ska jag väl få sova kommande natt utan att min telefon ringer mitt i natten.

No comments: