Sunday, February 27, 2011


Ja så var festen över. Känns rätt skönt men lite (eller mycket) trött och seg är man idag. Inte så mycket på grund av vin, för det är jag rätt måttlig med, utan mer stressen och förberedelserna innan, att allt ska bli klart när man tänkt sej och helst bli så bra som möjligt. Men maten blev uppskattad, citronglassen himla god och till den hade jag björnbär. Mycket snack, skratt och vin (mer för dom andra). Katterna blev otroligt uppskattade.... speciellt Svala som alla blev helt förälskade i. D förföljde henne hela tiden med iphonen för att fota... hon tyckte t o m jag skulle ställa upp i reklamsammanhang med henne.... ja, varför inte? Det hade kanske kunnat bli min försörjning..... NOT!!

2 comments:

Renée said...

Mysigt med fest! Jobbigt bara med all förberedelse. Oftast är man ju alldeles för petig, allt ska va så perfekt... Nu får du ha en slö-dag!

ime said...

Ja verkligen.... slöa ska jag hela dagen!!