Friday, February 04, 2011


Idag drog jag ner till Lund, till Nova först. Shoppade lite vårkläder och det gick med glans, inte ofta allt passar och känns så fint. Det blev mest från H&M, jeanskjol, jeansskjorta, blå-vit blus, vitt linne och en liten beige stickad tröja med mockalappar på ärmarna. Snygga beiga chinos och gröna leggings från Esprit och ett par underbara rosa ballerinaskor från Håkansson och t o m ett läppglans från Chanel på Kicks. Åt på Nova också, sen träffade jag mina barn på stan och så bjöd jag dom på fika. Vi körde S hem och sen vidare till Gerdahallen där hon skulle träna, hem till J så att han skulle packa med sej lite grejor sen följde han med mej hem, eller rättare sagt, jag körde honom till Nogersund. Passade på att beställa pizza från Edgars i Sölvesborg, det var länge sen. Nu halvligger jag i soffan, lite trött, har dock kört över 25 mil idag. Imorgon iväg till Ronneby, men jag slipper gå upp mitt i natten, börjar jobba först 12.30. Skönt.

No comments: