Monday, February 07, 2011


Nu är mina lampor upphängda och det blev så fint!! Min stora fina tavla lyses numera upp av en spot och över vardagsrumsbordet hänger min lampa som påminner lite om en Strindbergslampa fast jag har levande ljus i den också. Fick nytta av lampan redan i natt, eller snarare vid halv sex-tiden i morse. Vaknade av nån smäll, men orkade först inte ta mej upp, men ångrade mej och tänkte jag skulle kolla vad det var. Då hade en större blomma trillat ner i min vita soffa... vet inte om någon katt var inblandad men dom var väldigt "hjälpsamma" när jag skulle fixa iordning allt. Fick nämligen starta dammsugaren (undrar om mina grannar svor) för jag var ju tvungen att få bort jorden som annars hade satt fläckar i soffan. Då var det bra att kunna tända en lampa som gjorde det riktigt ljust.
Har varit på en liten utflykt också i dag, kollade in en lokal som är ledig för uthyrning, men det var inget jag fastnade för. Passade på att dela ut lite cv till olika butiker där jag kan tänka mej att jobba.
I eftermiddag blir det träning.

No comments: