Wednesday, February 16, 2011


Idag har jag gjort balansprov på sjukhuset. Fy vad vidrigt. Det gick väl bra, förutom när dom ska skaka huvudet jättefort och länge, det har jag gjort flera gånger, det är obehagligt, men det värsta är när dom spolar vatten i olika temperaturer i öronen så att det framkallas yrsel. Jag mår så dåligt, allt snurrar, jag kallsvettas, hjärtat slår i rekordfart och jag blir illamående och helt matt, och det gjorde dom FYRA gånger... fy farao. Det stod på lappen jag fick att man skulle må helt bra när man var klar, men det gjorde inte jag. Jag fick köra hem, lugnt och gå och lägga mej, sov en stund och sen när jag vaknade mådde jag ok.
I eftermiddag har jag varit på en intervju på Manpower. Det gick bra, hon jag var hos ska träffa fler om denna tjänsten, men även om jag inte får den är jag med i deras rullar och det känns bra. Efter det gick jag till Lindex och köpte en kjol. Modet denna våren är helt i min smak, men så brukar jag nog säga? Men jag älskar verkligen jeans-material, skjortor, kjolar med mera och beiga kjolar, tröjor och chinos och vit-blå randiga plagg. Vad mycket fint det finns.
Hoppar äver träningen idag, blir förhoppningsvis imorgon.

2 comments:

Renée said...

Fy för att skaka huvudet så, det hade jag aldrig klarat! Varför gör de så för? Hoppas du mår bra nu, kram!

ime said...

Jag har haft fyra rejäla yrselanfall där jag legat i minst 12 timmar och inte kunnat röra mej, kräkningar och sånt otrevligt... nu utreder dom vad det kan bero på, därför har jag gjort balansprov och ska röntga huvudet också.
Kram