Thursday, February 10, 2011


Har varit på stan och lämnat några cv.
Velar lite mellan att boka en tripp till Stockholm i vår, tänker varje gång att det kanske är sista gången på länge jag kan åka dit. Allt hade varit enklare om lägenheten varit tillgänglig för mej. Å ena sidan vill jag unna mej.... å andra lever jag kanske för lite högt just nu. Funderar på sommaren... på ett vis hade det varit mysigt att hyrt nåt litet hus nära havet, tagit med katterna och låtit dom vara ute, men å andra sidan.... det kostar rätt mycket och jag får säkert mycket Stockholm för dom pengarna. Hyr man ett hus så är man så väderberoende, tänk om det blir en vecka med regn, skulle det regna i Stockholm är det ingen katastrof, där finns ju hur mycket som helst att göra. Med tanke på hur fega katterna kan vara kanske dom inte ens vill gå ut... Så jag velar vidare och funderar på hur jag ska göra. En trip i sommar till huvudstaden kanske inte blir lika lätt att genomföra...??

No comments: