Wednesday, August 05, 2015

Onsdag

Jag hade planerat en hel dag i Lund, men hade svårt för att somna igår, jag går upp ca klockan fem på morgonen när jag ska ner där. Sen fick jag ett sms väldigt sent från min chef L om jag kunde jobba här i stan idag för hon hade blivit sjuk, men om hon blev bättre skulle hon jobba själv. Så jag ställde om klockan till lite sovmorgon eftersom jag ändå inte kunde åka ner så tidigt till Lund. Men jag fick ett sms sen på morgonen att hon kunde jobba i alla fall, så då bestämde jag mig för att ta ett eftermiddagspass bara. På väg ner på tåget ringer M från butiken i Hässleholm och undrade om jag kunde jobba idag. Det kunde jag ju inte, men kul att hon frågade. Jag jobbar gärna där en annan gång, men att vara på tre ställen på en dag är ju inte möjligt. Har känt mig lite hängig, som en förkylning i kroppen, tog en Ipren i eftermiddags. Imorgon har jag planerat att vara ledig, tror inte ens jag ska ställa någon klocka. Det fina vädret håller i sig så det blir kanske mycket balkonghäng imorgon.

No comments: