Thursday, August 13, 2015

Torsdag

Veckorna bara rusar på. Sista dagen idag att jobba på hemmaplan denna veckan. Imorgon hade jag tänkt mig en dag i Lund. Ute är det sommar för fullt, ska visst bli väldigt varmt på lördag. Får kolla med E om vi ska hitta på något.
Igår skulle jag kolla exakt adress där jag ska bo i Kyoto, J är ledig nästa vecka och det hade varit roligt om han letat upp adressen. Jag upptäcker då att jag inte fått någon mailbekräftelse på min bokning, men pengarna är dragna från kontot. Det blev några nervösa timmar innan allt reddes upp, jag ringde till hotel.com och pratade in att jag ville ha en mailbekräftelse men det gick flera timmar utan att någon dök upp så jag ringde igen och fick prata med en person och sen redde det upp sig. I dessa bedrägeritider kändes det lite olustigt, jag har ju bokat allt själv via nätet. Men flygbiljetterna har jag ju fått bekräftelse på. Tänk, det är mindre än två månader tills jag ska åka!!!

No comments: