Sunday, August 02, 2015

Söndag

Den här arbetsdagen kändes som den aldrig skulle ta slut, väldigt tyst och lugnt. Jag passade på att hänga om lite. Nu har jag bara en kort dag imorgon sen är det tre hela dagar som jag inte ska gå dit. Hur det blir framöver är fortfarande inte bestämt. Jag har schema några veckor till, L som är chef vill inte att någon av oss ska sluta men det är som sagt fortfarande en öppen fråga. När regionschefen kommer tillbaka från sin semester antar jag att det blir ett beslut. Antingen från min sida eller deras. Allt känns väldigt osäkert, T kommer inte att vara där nästa år om allt går som planerat, L pratar redan om att hon är trött på att pendla och vill vara på ett annat ställe, M börjar heltid på ett nytt jobb nästa månad och vet inte om hon får vara kvar som extrajobbare, det skulle kunna betyda att all personal byts ut.
Efter jobbet var jag på kyrkogården och vattnade, det var väldigt torrt, jag har inte varit där på länge. Jag har helt enkelt inte hunnit med. Jobbar nästa helg med, sen blir det en ledig helg efter det. Jag är trött på helgjobb.

No comments: