Wednesday, March 30, 2016

Onsdag

Har åkt på någon vårförkylning, i måndags kväll frös jag som bara den och var jättetrött. Somnade i soffan så jag gick och la mig tidigt och sov sen oavbrutet i över 12 timmar. Var inte alls pigg igår när jag skulle jobba, tog en ipren och orkade ändå. Ikväll ska vi ha öppet till kl 21, något slags jippo i Gallerian, det var meningen att B skulle ta den stängningen. Skönt tyckte jag. Men på något sätt så blir det ändå så att det blir jag som får ta det!? Det är inte lätt att säga nej och jag behöver ju tjäna lite mer. Men kanske inte helt optimalt när man känner sig krasslig. Imorgon blir det också jobb fyra timmar trots att jag skulle varit ledig. Sen är det fredag och efter det är jag ledig i tre dagar, hoppas jag. Känner att jag så väl behöver det. Denna natten vaknade jag vid fyra och kunde verkligen inte somna om, jag la mig i soffan lite, brukar hjälpa att byta sovplats. Tillbaka i sängen igen och somnade om så småningom. Tur jag har sovmorgon nästan jämt så jag kan sova lite längre.

No comments: