Tuesday, June 16, 2020

Sommar

Så skönt att komma hem från jobbet och kunna utnyttja balkongen även när det är som varmast. Varför har jag inte skaffat parasoll tidigare? Jag och E var ju på Ikea i söndags, det gick hur bra som helst och det var inte mycket kunder i varuhuset.
Sista arbetsdagen imorgon för veckan. Jag tar min dag som man fick för att nationaldagen var på helgen på torsdag, så det blir fyra dagars ledighet. Midsommarafton ska jag tillbringa hos E på Torsö alldeles vid havet. Jag njuter för fullt av sommaren, älskar att ha klänning och bara ben. Bästa tiden på året.

6 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Skönt att du fick hjälp med att forsla hem parasollet. Det gör stor skillnad när solen gassar och man ändå gärna vill sitta ute.
Du får säkert en superhärlig midsommar vid havet :D
Kram

ime said...

Ja det var underbart skönt på balkongen igår.
Vi får hoppas på en fin midsommar!
Kram

Znogge said...

Så skönt att du kom till skott och äntligen fick köpt ett parasoll. Vissa saker blir man inte färdig med vilket är dumt men nu kan du verkligen njuta på din balkong.

Planerna för midsommar tycker jag låter alldeles utmärkta!

Kram

ime said...

Ja nu kan jag verkligen njuta!
Tror det kan bli en mysig lugn midsommar faktiskt.
Kram

Hannas krypin said...

Håller med om att det är bästa tiden på året! Älskar att ha bara ben. :-)

ime said...

Jamenvisst är det underbart!