Friday, June 11, 2021

Fredag

 Fredag och ledig skön helg framför mig. Har varit på kontoret onsdag-fredag. Trots att det är en månad sen sist så kommer man lätt in i det igen. Jag mår bra av att växla om med att vara administratör några dagar, känner inte alls samma stress som när jag hjälper kunderna i telefon. Nästa vecka blir det två dagar på kontoret. Jag har bara åtta arbetsdagar till semestern! Känns helt otroligt. Igårkväll hade vi en digital aw, jag var lite tveksam till upplägget. Sitta med ett glas rosé och titta i datorn, men vi hade väldigt roligt. Jag skrattade i två och en halv timme. Är det något vi kan så är det att skratta ihop. 

6 comments:

Znogge said...

Digital AW låter lite torrt i mina öron men det fungerar faktiskt och det kan bli mycket bättre än vad man tror. Så skönt att din semester också väntar runt hörnet.

Kram och god lördag!

ime said...

Ja vår aw blev mycket roligare än förväntat.
Nu räknar jag verkligen ner!
Kram

Åsa said...

Med lite rose i glaset kan det mesta bli kul, då är ni ju att härligt arbetsgäng, trivs man inte till hundra procent med jobbet så kan bra arbetskamrater väga upp. Ja nu är semestern verkligen efterlängtad, jag får vänta 4 veckor till men det känns okej. Här doftar syrener och kaprifoler ikapp, jag njuter till fullo denna underbara tid, ha det så gott i försommartid.

ime said...

Ja vi är ett härligt gäng, dock är stora förändringar på gång, det kan bli bra det också men det återstår att se.
Jag brukar inte ha så här tidig semester, på ett vis är det skönt att ha den framför sig men nu känns det väldigt bra att den är nära.
Ha det gott du också!

ibod11 - Ingrid said...

Det låter inte så kul med aw digitalt men kanske gav det annorlunda i situationen upphov till en del skratt. Och när man väl har kommit igång, och dessutom med lite alkohol som hjälp, så är det nog lätt att det blir väldigt många skratt. Härligt att ni har så kul ihop :D
Kram

ime said...

Vi är vana vid att köra allt digitalt dessa dagar och faktiskt skrattar vi för det mesta, även utan alkohol. Och det är ju bra 😀
Kram