Thursday, September 03, 2009


Gick snabbt och bra att flyga upp idag. Jätteskönt att äntligen vara här. Det händer så mycket, är ett år och två månader sen jag var här, hissen i huset var jättefint renoverad och jag blir lika rädd varje gång jag kommer upp på tredje våningen och en röst berättar det.... tycker inte om såna automatiska röster. La in min väska och åkte tunnelbanan direkt in till stan. Gick och åt på Östermalms saluhall, rostbiffsmacka och kaffe. Sen blev det shopping för hela slanten. Lär inte bli mer shopping känns det som, får njuta av vad Stockholm kan erbjuda förutom shopping de resterande dagarna. Blev en mörk rosa kofta på In wear, mörkbruna Pertti Palmroth-ballerina i mocka till halva priset, ett armband på NK i flätad blå mocka, svart stickad klänning på H&M, ögonkräm och ögonskugga från Lancome på Åhléns som dessutom berättigade mej att få en hel liten bag med prover just från Lancome. Nu ska jag köpa lite mat och vila fötterna.

No comments: