Tuesday, September 29, 2009


YES! Jag ska få jobba på Ronneby brunn igen i helgen. Jag skrev ett mail till H som är ansvarig att dom inte fick tveka att fråga, jag jobbar jättegärna. Vet inte om det var orsak till att P ringde lite senare och frågade om jag kunde ställa upp på lördag, det gör jag jättegärna! H sa till mej att dom brukar lägga scheman på mån- och tisdagar. Jag tog samtidigt en semesterdag på fredag, nu är det inte fullt lika lätt, för L måste ringa C och fråga om hon kan jobba då, och det kunde hon. För då tänkte jag åka ner till Malmö, bara ha en skön dag och gå lite på stan och äta lite gott. När jag sitter på tåget hem ringer P igen och frågar om jag kan jobba fredag och söndag också... söndag ställer jag upp, men min fredag vill jag nog vara ledig, det blir lite väl tufft att jobba sju dagar i veckan.

No comments: