Saturday, September 26, 2009


Har varit i Kristianstad idag stora delar av dagen, som jag ju är 5 dagar i veckan... numera springer jag ju inte lika mycket på stan så det kan vara kul att åka in en lördag. Träffade G, vi fikade och shoppade ihop. Lilla S var också med och hon skulle köpa klänning till ett bröllop hon ska på nästa helg. Hon hittade en underbart fin klänning som satt jättefint på henne, tänk... en riktigt ståtlig ung kvinna har hon blivit. Jag köpte en blus på samma ställe som hon köpte klänningen, ett armband på Donna, strumpbyxor på flash och en blus på H&M också, lite smått och gott på Åhléns. Innan vi åkte hem hälsade vi på mamma en stund. Det konstiga var att hon sa mitt namn när vi gick, jag blev helt paff, hon har inte sagt mitt namn till mej på hur länge som helst. Men annars var hon inte lätt att prata med, men det känns ändå bra att ha varit där en liten stund.

No comments: