Sunday, September 06, 2009


Sitter på Arlanda, ett par timmar till flyget går, flyger hem sent denna gången, kvart i nio på kvällen. Gick en sväng på stan idag igen, gick in på SOUK och upptäckte att alla butiker höll på att slå igen, fattar inte det, det var ju inte så länge sen dom öppnade. Vilade lite i lägenheten innan jag promenerade till S:t Eriksplan och tog flygbussen hit, gick hur bra som helst att gå ända dit trots att väskan väger betydligt mer än när jag kom, dessutom är det lite uppförsbacke dit. Väskan vägde faktiskt 3 hg över tillåten gräns upptäckte jag när jag lämnade in den, men det var ok ändå. Just nu längtar jag mest hem, efter barnen och kisarna, 3 stycken goa kisar väntar där hemma, kan man ha det bättre? Så en ledig dag till för att sen börja allvaret på tisdag, men det ska bli roligt. Hoppas nu Ronneby brunn hör av sej snabbt också så jag får komma dit och jobba.

No comments: