Friday, September 04, 2009


Jättemysig dag. Började med att jag stämt träff med J utanför Åhléns, vi gick in och fikade där på ett mysigt ställe och hade massor att prata om. Hon flyttade upp för ett litet tag sen och jag kände ju till henne innan men vi lärde känna varandra bättre när jag började på Gilda-skolan. Vi gick vidare sen, tittade lite i affärer, jag gick till NK med Gant-blusen jag köpt förra sommaren som nu gått sönder, dessutom rätt rejält sönder, och dom var generösa nog att ta tillbaka den och jag fick använda hela summan om jag ville köpa nåt annat, hittade en jättefin stickad klänning i en underbar färg. Innan dess hade jag köpt en svart kjol och ett lila linne. Sen slog vi följe till Östermalms saluhall där jag köpte med mej lite mat som jag ska äta ikväll, där skildes vi åt för J gick hemåt och jag tog tunnelbanan hem till Odenplan. Jätteroligt att träffas!! Nu har jag fyllt på med lite mat i magen och ska bege mej till Gamla Stan för att strosa runt lite.

No comments: