Monday, September 07, 2009


Har precis köpt lägenheten i Lund... här går det undan. Vi började ju bjuda på en förra veckan där utgångspriset låg på 695 000:-. Vi visade intresse även för en annan där utgångspriset var 550 000:-. Men vi bjöd aldrig på den, men det rasslade in sms hela tiden med nya bud eftersom vi visat intresse för den, jag tror den gick upp till 880 000:-.... och den jag köpte gick på 905 000:-. Men det var mycket mera bostad över den, en etta på 30 kvm, den andra var bara på 25 och dom 5 kvadratmetrarna gör en hel del. Dessutom fick jag svindel när vi gick in i den.... 6:e våningen med en fransk balkong, jag kunde inte närma mej den förrän det började snurra i huvudet... det är ju visserligen inte jag som ska bo där, men J gillade den andra bättre. Men det var en pärs innan budgivningen tog stopp, man har ju en gräns hur långt man kan gå och så finns det ett klockslag som är deadline. Jag la ett bud som skulle gälla kl 12.00 som var mitt slutbud, men fick hem den på ett lägre bud. Så nu blir det till att köra ner till Lund för att skriva kontrakt.

No comments: