Tuesday, September 15, 2009


Har så svårt att fatta att det verkligen gått vägen. Satt ikväll och sorterade lite papper om behandlingarna på Ronneby brunn, satte in dom i plastfickor. Och har svårt att fatta att jag verkligen har lyckats genomföra det här. Att jag klarade det här året och lyckades bli utbildad hudterapeut, att jag nu faktiskt ska jobba med detta till helgen. Och dessutom på det stället där jag efter ett besök började drömma om att kunna jobba med detta. Minns att jag tog upp det med min chef på ett utvecklingssamtal, tror han frågade vad jag kunde tänka mej mer att jobba med och jag sa att jag ville jobba med människors välbefinnande och berättade om besöket på Ronneby brunn och den underbara massagen jag fick där. NU ÄR JAG DÄR!! Jag ska få jobba på ett jättefint spa med stort lyxigt rum och levande ljus, musik och underbara produkter. Kan knappt tro det är sant.

No comments: