Tuesday, February 18, 2014

Är hemma idag. Hade sån huvudvärk igår, så mycket att jag faktiskt åkte hem två timmar tidigare. Jag kände av det redan på morgonen. Konstigt att komma hem när det fortfarande var ljust. Sov en stund hemma, tyvärr hjälpte inte huvudvärkstabletter så sent på kvällen tog jag migränmedicin. Får dom vanliga biverkningarna, värk i muskler och enorm trötthet. Fick ta en huvudvärkstablett till i morse. Sen sov jag till elva och är fortfarande trött. Kommer nog att sova en del till, ikväll är det styrelsemöte men det måste jag försöka gå på. Idag har jag beställt tid hos optiker, jag ser inte ordentligt när jag jobbar. Så på fredag efter lunch ska jag be om ledigt och åka till Emporia, jag beställer nämligen mina linser via Lensway och dom har en egen butik och optiker på Emporia. Det är på tiden jag kommer dit, har aldrig varit där. Hoppas nu inte nya linser kostar en förmögenhet, jag måste nog ha nya glasögon också.

No comments: