Thursday, February 13, 2014

Det ser inte riktigt ut som på bilden men det har faktiskt börjat snöa lite, blir nog inte så mycket av det.
I morse har jag haft sovmorgon, fantastiskt när man kan säga sovmorgon när man ställer klockan på sju... men så är det. Jag skulle nämligen få besök av någon som skulle titta på min diskmaskin. Den har krånglat lite, men nu funkade den såklart. Två unga killar stod och tittade frågande på den, sen satte dom sig ner och tittade när den körde igenom lite olika program och den verkar nu funka. Jaha, bara att stoppa in disk igen och se om den går ett helt program. Hoppas det. Man blir så bekväm, vill ha en fungerande diskmaskin.
Ska snart gå till tåget, missar en halv dag på jobbet men inget att göra åt. Imorgon är det fredag, veckorna går fort och jag tycker om att ha ledigt två dagar på helgen. Jag kommer inte att orka ta upp spa-jobbet igen om jag jobbar heltid på veckorna. Får se vad som händer framöver.

No comments: