Wednesday, July 19, 2017

Onsdag

Idag har det varit en underbar sommardag och den har jag tillbringat med min kära kusin I som bor på Ön i Limhamn alldeles utanför Malmö. Hon har utsikten på bilden från sin balkong och där har vi suttit och ätit, druckit vin och pratat i strålande sol. Det är så rogivande att sitta och titta på havet och alla båtar, segelbåtar, fiskebåtar med mera som åker förbi och så den vackra Öresundsbron. Hade jag bott där hade jag lätt kunnat tillbringa varje dag på min semester hemma på balkongen. Alltid roligt att träffa I. Hon bjöd på jättegod lax med ugnsbakade grönsaker till. När jag åkte därifrån så passade jag på att gå en runda i centrum, mycket folk på stan, var inne på Åhléns city och tittade, jag var också på COS och &Other Stories, alltid roligt att gå på ställen som inte finns där jag bor. Sen tog jag tåget hem. Härlig dag.

No comments: