Sunday, July 23, 2017

Söndag

Har nu gått en vecka av min semester och jag njuter av min ledighet, har inte ägnat många tankar åt mitt jobb och det känns bra. Vädret är inte på topp, har varit ett par soldagar, men tur att det varit dom dagarna jag också planerat att göra något. Ser inte mycket bättre ut i veckan som kommer tyvärr. Så här är svensk sommar, men man inbillar sig alltid att det ska bli 25 grader varmt och sol hela tiden. Men jag stressar inte upp mig så mycket över det, jag vill verkligen bara koppla av och komma in i den här behagliga semesterlunken. Två veckor kvar.
Just nu är jag mycket mamma åt mina två vuxna barn. Båda behöver mig just nu, av olika anledningar. Skönt att finnas till för dom, att jag är ledig just nu och har tid. Det är ju det allra viktigaste i mitt liv, att de mår bra och är lyckliga, är det något som skaver så vill jag att de vänder sig till mig, om dom vill, men jag hoppas de förstår att jag alltid finns för dom.

2 comments:

znogge said...

Även när barnen blir stora så kan de behöva en mamma och då är det gott att kunna finnas till hands.

Kram och ha en bra dag!

ime said...

Ja det är en skön känsla att kunna stötta!
Kram och detsamma till dig