Friday, September 03, 2021

Fredag

 


Har jobbat på kontoret idag. Administratören hade en semesterdag så jag fick vara på plats. Efteråt skulle det vara en typ av aw men jag stod över. Jag kände inte att jag orkade  och jag försöker vara bättre på att lyssna på mitt huvud och kropp. Dessutom skulle det vara en bit iväg och då är det inte så lätt att bara dra hemåt när man känner för det.  Nu är det bara en vecka kvar innan vi går över till schemat att jobba kvällar. Ser verkligen inte alls fram emot det. Men nu ska jag först ha en ledig helg och sova ut två morgnar.

4 comments:

znogge said...

Ert nya schema låter verkligen som en försämring tyvärr :-( Hoppas i alla fall att du får en njutbar och avkopplande helg!

Kram

ime said...

Ja usch, orkar inte riktigt tänka på det, men ska göra mitt bästa för att försöka njuta av helgen.
Kram

ibod11 - Ingrid said...

Nu när det verkar vara bättre gällande personalstyrkan så är det ju synd att en schemaändring ska ta bort glädjen. Jag hoppas att det inte blir så illa som det känns och kanske kan du jobba hemifrån och slippa sena tågresor.
Kram

ime said...

Ja vi kan fortfarande jobba hemifrån, vi får se hur det blir framöver. Är faktiskt bara jag och en till som gör det, resten är på plats.
Kram