Wednesday, May 17, 2023

Ledig idag

 


Idag har jag haft en semesterdag, skönt att få sova lite längre och kl 10 hade jag tid hos frisören. Förutom att klippa mig gjorde jag slingor och la i en silvertoning. Det är skönt att sitta i frisörstolen och bli lite ompysslad och vi har alltid mycket att prata om. När jag var färdig gjorde jag några ärenden på stan, köpte en pelargon att ta med mig till E imorgon, en likadan som jag köpte till mig själv förra veckan. Var på biblioteket och lånade lite nya böcker. När jag gick hem norpade jag några syrenkvistar, dom doftar helt underbart i mitt vardagsrum.

2 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Skönt med en extra ledig dag och att få lite sovmorgon. Du fortsatte på temat skönt med att bli ompysslad av din frisör och nu har du dessutom väldoft inne hos dig :D Härligt med blommande syrener :D
Kram

ime said...

Ja blommande syrener är så fint och sprider sån väldoft.
Kram