Monday, November 26, 2012


Bild från Macys varuhus i San Francisco, jag har varit där, dom har tydligen julskyltning med levande djur.... djuren ser ut att trivas, tänker på mina egna katter, dom hade verkligen inte velat vara i ett skyltfönster.
För övrigt har dagen börjat superkonstigt. Vaknade - HALV NIO - och skulle alltså varit på jobbet för en halvtimme sen. Jag blir helt snurrig när jag vaknar så, tog flera sekunder innan jag fattade vilken dag det var och att jag faktiskt låg i sängen trots att jag skulle varit uppe för åtskilliga timmar sen. Vet inte om klockan ringt. Vad gör man? Hade ett kundbesök klockan nio som jag fick ringa återbud till. Insåg att det bästa jag kunde göra var att ta det lugnt, äta frukost, duscha och ta det i min egen takt. Skickade ett sms till min chef och hon ringde precis och sa att jag bara kunde ta det lugnt. Har ju datorn med mig hem så jag har satt igång den och jobbat hemifrån, ska snart ge mig av och köpa något jag kan äta till lunch och sen åka till jobbet. Vilken konstig start på veckan.

No comments: