Saturday, November 03, 2012


Känslan när man jobbat nio timmar på spa - är skön. Det är jättehärligt att sätta sig i bilen och köra hem då. Haft ansiktsbehandlingar och pedikyrer hela dagen. Som vanligt trevliga möten med kunder.
I morse hittade jag inte Svala, dörren till städgarderoben var öppen. Jag frågade högt om katterna ville ha skinka, då kommer nämligen alla katterna springandes, men inte Svala. Jag letade och letade och kallade och skrek både skinka och sheba och dom andra två katterna stod förväntansfulla i köket och väntade... men ingen Svala dök upp. Till sist hittade jag henne längst in i städgarderoben och där bara satt hon och tittade, tyckte tydligen det var roligare än att äta skinka. Tycker inte om att ge mig av om jag inte vet var alla katter är, men jag lyckades dra fram henne. Och ja, dom fick skinka.

No comments: