Monday, November 12, 2012


Dom här två har varit mitt sällskap idag. Vaknade i morse och kände de här ostadighets- och yrselkänslorna jag brukar ha när jag ska få migrän, så jag la mig igen, tog min medicin och har sovit bort hela dagen. Katterna tycker det är konstigt när jag ligger kvar i sängen hela dagen så de har varit nära mig och kollat många gånger. Var väldigt länge sen jag hade något migränanfall nu, senast i april i år, det är jag såklart glad för. Allra gladast hade jag varit om jag inte hade behövt känna det nåt mer. Men som tur är hjälper medicinen och jag kan sova bort eländet, detta idag var ju väldigt lindrigt. Men jag får alltid så ont i kroppen av min medicin. Nu återstår att se om jag kan sova i natt och hur jag mår imorgon.

2 comments:

Renée said...

Min Buddha går inte ur sängen om inte jag gör det. Så är jag sjuk och sängliggandes så är han det oxå! De är allt roliga de små¨liven...

ime said...

Haha.... ja dom är för goa!!