Sunday, November 25, 2012




Var en underbar helg i Ystad, vi började med god lunch och sen tog vi på oss badrockarna och låg i relaxstolar i ett skönt rum med musik och levande ljus. S gick på sin behandling och jag på min, en skön aromamassage. Efter det lite mer vila och så småningom en liten tupplur på rummet innan vi bytte om och gick för att äta på en restaurang alldeles bredvid spaet. Supergod mat, jordärtskockssoppa med massa olika grönsaker som förrätt, laxfilé, kycklingfilé, fläskfilé samt oxfilé till varmrätt, med massa olika tillbehör och pannacotta, kladdkaka och ostar till efterrätt, så vi var rejält mätta efter att ha satt i oss allt detta. Nästa dag jättegod frukostbuffé och sen drog vi vidare till Lund, S lämnade av sina väskor i lägenheten och sen åkte vi till Nova. Jag behövde någon typ av skor eller boots, det blev två par från Vagabond, hittade ett par med lägre klack som var så sköna och med 30% rabatt så jag köpte ett par med lite högre klack också. Dags att dra vidare till IKEA i Malmö, där började vi med att äta, lilla S bjöd, sen blev det lite julsaker, jag köpte ett par röd-vita gardiner, det skriker kanske inte jul om dom men jag tänkte ha dom i fönstret nu när jag sätter upp julstjärnan, köpte lite ljus och annat smått också. Sen körde jag S hem för att bege mig hemåt, fruktansvärt väder att köra i, regnet bara vräker ner. Kan inte ha varit någon roligt skyltsöndag här.

No comments: