Friday, November 02, 2012


Har hunnit med en hel del på min lediga dag. Fikade som sagt med M, sen träffade jag han som rekryterade mig till mitt nuvarande jobb, han är intresserad av att det fungerar och det kändes bra. Direkt till Volvo för att sätta på vinterdäcken på min privata bil, och efter det handlade jag mat på Maxi. Träffade på K där och då träffas vi oplanerat för tredje gången sen i onsdags... nu började vi gapskratta när vi såg varandra, vi umgicks när vi var unga och en del när barnen var små, sen har vi inte sett varandra på hur många år som helst för att sen springa på varandra var och varannan dag. Det har ju lite sin naturliga förklaring, eftersom hon flyttat till Kristianstad, men det känns ändå konstigt för vi är på precis samma ställen hela tiden, i onsdags träffades vi på dansföreställningen på kvällen och i dag även på Duvanders när jag och M fikade.
Sen åkte jag och satte ett fint litet hjärta på pappas grav, det är så vackert där när alla tända lyktor lyser och det känns så stämningsfullt.
Imorgon blir det ingen sovmorgon, blir en hel dags jobb med start kl 9 på spaet.

No comments: