Sunday, November 04, 2012


Hjälp vad trött jag var igår, somnade mitt under Downton Abbey, får se klart det på svtplay idag istället. Så underbart skönt med en ledig dag även om jag måste städa och tvätta och sånt. Tilda såg också till att jag inte sov för länge idag, hon är så grymt envis och ska tvätta mig i ansiktet när jag sover, försöker gömma mig under täcket men till sist gav jag upp och gick upp istället. Hon är verkligen speciell, springer före mig till badrummet och väntar på att bli insläppt där, vad ska hon där och göra egentligen? Sen har det varit bus på morgonen, jag har köpt en annorlunda blomma, vet inte vad den heter, men den står i stora fönstret i vardagsrummet och där ska Tilda sitta och LEKA med den... hon slår med tassen på bladen och tycker det är jättekul, när jag säger till henne så bara tittar hon på mig helt frågande med sina stora ögon, hon är bara för go.

3 comments:

Renée said...

Buddha har nästan vridit huvudet ur led idag, det var lite småfåglar utanför!

ime said...

Hahaha.... dom är verkligen för roliga våra katter!!

ime said...
This comment has been removed by the author.