Sunday, November 11, 2012



Blev en tur till Väla idag, vädret var så trist och mörkt när jag körde dit. Men gud så stort det blivit, det har ju byggts ut och är ett av (om inte största) Sveriges största köpcenter. Det var så t o m jag blev trött av att vandra omkring, det var inte meningen att jag skulle handla även om jag provade lite på Zara som nog är dom som har snyggast höst- och vinterkläder nu. Såg en fin blus på Gant också. Men en del kedjor har verkligen inget snyggt alls denna säsongen, Esprit hade 20% på hela sitt sortiment, då är det INTE bra, nu ska ju folk handla för fullt, och där var heller inget jag fastnade för. Åt lunch gjorde jag på Waynes coffee och handlade en ögonskugga från Estee Lauder innan jag åkte hem igen. När jag kom ut från Väla var det plötsligt blå himmel och sol.

No comments: