Tuesday, November 06, 2012


Idag har det varit en desto mer händelserik dag. Vi har haft en eftermiddag allihop på jobbet, fyra säljare plus två chefer, på Vannaröds slott för att diskutera hur vi ska få en bättre arbetsmiljö med mindre konflikter och missförstånd. Hoppas nu vi kan leva efter det vi kom fram till idag så det inte bara fortsätter som tidigare. Samtidigt hade vi en prisutdelning efter en tävling vi haft under oktober månad, jag fick andra pris som var en spaövernattning i Ystad med trerätters middag och 50 minuters behandling för två. Så lilla S och jag ska boka in en helg och det ska bli SÅÅÅÅÅ skönt och mysigt. Jag som jobbar på spa också går tyvärr alldeles för sällan på spa själv.
Efter jobbet har jag varit på massage, han var extremt duktig den massören. Det första han säger till mig är att jag har sneda höfter och att bäckenet roterat.... what?? Det kan man tydligen få för att man lyft fel eller nåt liknande och jag har då inte märkt något. Men han drog det rätt utan att det gjorde ont, han masserade nacke, axlar och rygg men det gjorde däremot rejält ont. Sen tejpade han mig på rygg och axlar så jag ser ut som en elitidrottare... det ska vara nåt ämne i den tejpen som ska göra att musklerna slappnar av. Kände mig förvånansvärt pigg efter massagen, jag brukar alltid vara halvdöd, men det ska bli intressant att se hur jag känner mig imorgon.

No comments: