Friday, November 22, 2013

Började dagen med ett besök hos hudterapeuten för att fixa ögonbrynen, färgar själv emellanåt men behöver hjälp med plockning emellanåt. Hon är lite speciell den här tjejen jag går till. Hon sysslar även med Reconnective Healing, jag är inte så insatt i det men hon läser av en väldigt snabbt och utstrålar mycket kärlek. Hon börjar med att säga Välkommen vackra du och kramar mig och sen bara öser hon klokheter över mig hela tiden, nu menar jag inte att hon säger att jag är vacker ska vara någon klokhet utan det är andra saker. Hon såg t ex mitt armband som jag fick av J och S på min födelsedag som föreställer en svala och påminner mig om min älskade Svala-kisse som dog i somras, och hon kan rimligen inte veta något om mitt armband men hon sa att hon kände att det betydde något speciellt. Lite läskigt. Ja, sen tog jag tåget till Malmö, gick till Normans deli och åt, kollade lite i affärer på Hansa, kollade lite på H&M men usch vad mycket skräp där är. Gick sen till Åhléns city, köpte julklappar och ett nagellack till mig själv. Gick inom Zara också och där är desto mer snygga kläder. Sen blev det en fika på Starbucks som funnits i Malmö ett tag och det var en positiv upplevelse, underbara lokaler och trevlig personal och god latte. Sen blev det tåget hem, köpte lite mat hos italienaren här hemma, körde J till Lister och E kom ikväll en liten stund.

No comments: