Saturday, November 30, 2013

Var tog hösten vägen? Det är första december imorgon och första advent. Det har varit en otroligt rolig höst jobbmässigt, har aldrig trivts så bra på något jobb. MEN... livet får inte bara handla om jobbet och det är ofta något jag tänker på, att det tar sån plats i mitt liv. Men det är väl för att det varit så osäkert för mig de senaste åren. Har varit full rulle idag på jobbet och det är så roligt. Lund är så väldigt vackert också nu med allt pynt och alla ljus. Gick förbi Grand hotel och dom hade en jättestor gran med många färgade lampor och fullt av marschaller.
Imorgon är jag ledig och jag har tvättstugan, hinner inte gå på någon julskyltning här hemma.

2 comments:

Comsi comsa said...


Första ljuset var här tänt! :)

En fin första söndagen i advent önskar jag dig!

Kram ♥

ime said...

Tack, det önskar jag dig också!
Kram