Saturday, November 16, 2013

Lördag kväll, har ätit lite pizza och dricker lite vin, har ganska nyss kommit hem. Intensiv dag på jobbet idag, många har börjat köpa sina julklappar redan. Tyvärr fick jag veta igår att det inte väntar något jobb för mig efter nyår. Inget schemalagt i alla fall, bara som inringd extrapersonal. Det är en ny organisation på gång och alla tjänster är så invecklade så man knappt kan reda ut det, många går på olika vik för olika människor. Jag vet inte om det kan ändras men jag får ju ställa in mig på att det inte blir något frekvent. Jag kan ju inte heller leva på att jobba någon dag då och då. Så jag vet inte riktigt just nu hur jag ska gå vidare. Får besöka andra ställen och visa mitt intresse igen. Vi får se. Ska i alla fall först ta mig igenom en julhandel.

No comments: