Friday, November 14, 2014

Fredag

Har varit och klippt mig idag. Efteråt var jag som vanligt på Ritz och fikade. Gick till Smaralda efteråt och kollade på alla fina saker som finns där. Dom har verkligen en helt egen stil på sina kläder. Ibland kan jag bli lite osäker på min egen stil, det handlar ju mycket om vad man jobbar med och eftersom man kan vara klädd hur som helst i Lund blir det ofta lite bekvämare kläder. Men jag är ju inte ung längre så jag vill ju inte se ut som 20 när jag klär mig. Märker att jag mer och mer går åt svart och enkla snitt. Sen var jag och köpte varmrökt lax i Valje, köpte foder till katterna hos veterinären och sen handlade jag.
Har funderat lite några dagar, tror att jag mer och mer lever som jag vill leva. Att ta vara på varje dag, vara tacksam, inte bara tänka framåt och sen sen sen hela tiden. Visst ska man få längta och se fram emot saker, men jag tror jag blivit bättre på att tänka att livet pågår just NU och inte i framtiden. Man vet ingenting om morgondagen.

No comments: