Saturday, November 15, 2014

Maine coon

När jag var hos veterinären förra veckan träffade jag en man som hade fött upp maine coon-katter. Jag googlade på bilder när jag kom hem och my god vilka stora katter!! Det blir lite komiskt när jag själv har katter som inte ens väger 3 kg, undrar hur det skulle se ut om man kom hem med en sådan jättekatt? Dom ser ju snarare ut som ett mindre lejon. Tänk att dela säng med en sån! Mina två katter tar ju ändå inte upp hela sängen, Tilda brukar sova jämte kudden och Zelda nere vid fötterna.
Idag ska jag och E träffas på ett fik lite utanför stan, jag har aldrig varit där men det är ett ställe där dom tillverkar sin egen choklad.
Igår när jag var hos P, frisören, fick jag en inpackning och den var jättebra för håret känns otroligt lent. När jag bokade ny tid blev det den 19 december, herregud, är julen så nära?

No comments: