Sunday, November 16, 2014

Söndag

Åh vilken mörk tråkig dag, november är ju hemskt. Längtar till advent och att det ska få lysa upp lite. Det enda man kan göra nu är att försöka stå ut. Men det är så trist när man t o m behöver tända lampor på dagen för att man inget ser.
Imorgon ska jag på en intervju, jag var lite tveksam om jag skulle söka jobbet men nu gjorde jag det, ska som sagt gå dit men är väldigt tveksam. Tänk om man kunde se in i framtiden och fått lite hum om hur man skulle agera för att allt ska bli bäst. Det är det ju ingen som kan. Ja jag behöver kanske inte fundera alls, det är i alla fall bra att gå på intervjuer för man lär sig alltid nånting.
Jag saknar J, det var ett tag sen vi skypade. Det är så himla konstigt att inte få träffa honom, han åkte i februari så det är nio månader sedan vi träffades sist. Tänk så underligt när man får barn och man tillbringar all tid tillsammans länge, sen börjar dom så smått söka sig ut, det var ju bra när han bodde i Lund får då kom han hem ibland och jag kunde åka ner. Men nu.... tänk om jag vetat när han var liten att han skulle hamna i Japan.

No comments: