Friday, May 29, 2015

Härlig dag

Vilken härlig dag jag haft! Lilla S kom i morse och vi gick så småningom upp på stan och lunchade hos italienaren, underbart god mat och vi satt ute. Vi gick lite på stan, tog en kaffe på Espresso House innan jag tog tåget till Lund. Väl där var jag på Kilroy resebyrå och kollade lite på priser på flyg till Japan i höst, ja jag hoppas kunna åka dit men det är inte hundra bestämt än. Sen gick jag lite på stan där, hittade ett par chinos i en butik, jag vill så gärna ha såna byxor men dom vi har sitter inte snyggt på mig, men dessa var bra. Sen jobbade jag i Lund och det gick så himla bra, sålde som bara den, var en tjej inne länge och till sist köpte hon vår allra finaste resväska för nästan fyra tusen... så det kändes roligt. Har aldrig sålt för så mycket pengar på fyra timmar som jag gjorde idag. Nu blir det jobb i butiken hemma i helgen.

No comments: